Pakkaukset ovat halvimmista markkinointi muodoista, onko kyseessä muovipussi, elintarvikepakkaus vai kuljetuslaatikko. Oletko ajatellut, että logon lisäksi voisit painaa pakkaukseen kaikenlaista tarpeellista ja kiinostavaa tietoa yrityksestäsi. Mainospakkaukset voivat välittää tietoa yrityksen ympäristöystävällisestä asenteesta ja pakkausmateriaaleista.
Muokkaa etiketti osaksi suunnittelua kuten FAFA’S ja SUMO ovat tehneet.
Tähän me keskitymme tänään. Monet yritykset ovat ottaneet huomioon yrityksien pakkausmateriaalit niiden luonnonystävällisyys ja kestävyys ovat erittäin tärkeitä nykyään, mutta asiakas itse ei huomaa eroa näin helposti. Miten huomaat, että onko pakkus valmistettu biohajoavasta tai kierrätysmateriaalista? Rehellisesti sanottuna, jopa asiantuntijan silmä voi erehtyä ja tarkemmat tiedot materiaaleista antaa sinulle merkinnät, mitä on lisättu tuotteisiin.
Käyttäkää minimalistista lähestymistapaa kuten Bredenin ja Andiatan postituspusseissa. Anna merkinnoilla sulautua pakkaukseen tyyliin ja kuvioon.
Merkinnät osoittavat mainospakkauksen valmistuksessa käytetyt materiaalit tai antaa tarkempaa tietoa, mistä materiaalit ovat peräisin. Tiedot siitä onko materiaali kierrätettävä tai biohajoava. On olemassa useia versioita sekä tapoja korostaa niitä. Tähän postaukseen olemme keränneet useita esimerkkejä siitä, kuinka lisätä pakkauksiimme tietoja, jotka voivat olla arvokkaita asiakkaalle.
Kaksi ääripäätä: hard Rock Cafe on räätälöinyt merkinnän täysin omannäköiseksi, kun taas klassisiin ruokakaupan kasseihin on laitettu tyypillinen FSC merkintä.
Tässä on joitain esimerkkejä, kuinka jokainen pakkaus on erityinen omalla tavallaan. Jos sulla on idea, mutta et ole täysin toteutuksesta, ota rohkeasti yhteyttä meihin. Annamme puolestamme sinulle tietoa paketin rakenteesta ja ominaisuuksista, jotta voimme luoda ydessä näyttävän mainospakkauksen.